dimarts, 14 de juny del 2011

bici-indignada


Fa un temps ja li vaig dedicar una carta "benvolguda cantaora". Ja em passa això, cada vegada que agafe la bici per a circular (o "bicicletjar"..hehe) per la ciutat m'indigne molt.
Què té en contra de la bici, senyora cantaora? ja sé que ha posat valenbisi, però i els carrils? i els accessos al riu que no pareix que vages per la ciutat sinó per la muntanya? què no té diners? o és que només condiciona el riu a partir de la ciutat del les arts?  jo sé d'algun company seu que li podria ajudar, té pantalons i jaquetes nous i cars, si els posara a subhasta entre els seus votants...? en fi... sobren les preguntes, falten respostes i actes.

Segurament el carril bici i l'acondicionament de algunes calçades no és el que més li fa falta a aquesta ciutat, hi ha tant que arreglar! però sí és una de les seves mancances.

Així que "benvolguda" cantaora, com que, no puc fer més que no votar-li per a que s'esfume  del nostre govern, almenys tindré el dret de protestar i comportar-me com una rebeca i cridar ben fort que estic                                                                         

INDIGNADA!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

juanjo ha dit...

Todos los que vivimos en Valencia y hemos viajado un poco sabemos que es una de las peores ciudades de europa en cuanto al acondicionamiento para el uso de bicis.Los carril bici de valencia son simplemente ridiculos
Besos