divendres, 7 d’octubre del 2011

la "neuro" d'urgència

Desfici mental,  pensaments amuntegats en columnes infinites esperant per a ser redirigits al department neuronal correcte. Així passen el temps, xarrant de les seues coses, escoltant el problema de cadascun, fent moviments afirmatius monòtons amb el cap i pensant que ell és molt més important que aquell que li parla, el seu problema és molt més gros, tot i que venen de sensacions diferents, tots han arribat a la secció pensaments per resoldre
Alguns no és la primera vegada que passen per allí, són reincidents, eixos sempre són més díficils de digerir, venen en un volant que duu l'etiqueta: "solucionar urgentment, perill de contagi de melangia." 
Sort de la "neuro" d'urgència, és tota una professional, injecció d'oblit amb reducció de valeriana, unes píndoles d'alegria cada vuit hores, una culleradeta de xarop d'esperança cada dia i una terapia musical cada cap de setmana.

"...Cada error en cada intersección ..no es un paso atrás, es un paso más.Cada curva en cada borrador ..no es un paso atrás, es un paso más..."




4 comentaris:

Fènix ha dit...

BENVOLGUDA BRINETA:
A poc a poc, hi veig que ets gran com a prosetisa (poesia feta amb prosa). M'ha encantat el q acabe de llegir. Algún día, te'l furtaré i amb el teu permís, el publicaré al meu FB. Sense amagar l'autoria, és clar.
He vist q ets també una gran amant de la bona música. Te faig una proposta. A partir d'aquest tema musical:
http://www.youtube.com/watch?v=01g27CXfRag
Escriu una altra joia del prosetisme. Te'n atreveixes? Estic segur que reixiràs!!! 2 besets.

noséqui ha dit...

Hola Fènix, m'alegre que t'haja agradat. umm interesant la proposta...l'estudiaré.La cançó m'agrada... ja vorem que "reix" de d'ella. :-)

Gràcies per passar-te pel brinet i comentar.

una abraçada

Jo ha dit...

m'agrada...molt

Fènix ha dit...

Què t'agrada Jo?