dimecres, 13 d’octubre del 2010

i tu quina cançó vols?



Despertar-se pels matins amb música... umm quina delícia. Hi havia un temps...llunyà ja... en el que una persona especial per a mi, em feia llevar cada dissabte de matí amb un cançó diferent, una bona manera de dir-te "GoOd mOrnInG".

obria la porta de l'habitació, engegava la thecnics, escollia la cançó ideal i la posava a tot volum. t'en recordes? llavors malgrat que m'agradava molt eixa manera de començar el dia, m'entrava la mandra de llevar-me un dissabte... quin pal.

ha sigut un record instantani que se m'ha ocorregut quan m'he adonat que fa uns mesos encara m'alçava del llit amb música, concretament amb aquesta cançó... per motius d'espai en la memoria del mòbil he tornat al típic... pi, pi, pi. l'insofrible i matxucant pi pi pi...quin avorriment!!!

busca la cançó propícia, la idònea per a llevar-te cada matí...

comença el dia CaNtanT!!!!

3 comentaris:

IÑIGO MONTOYA ha dit...

Es muy importante variar cada día de canción, pues si no la acabas odiando profundamente y de ser favorita pasa a ser repudiada por tiempo ilimitado.
Recuerdo un día que volví a casa en el único permiso que disfrute durante el servicio militar y a mi madre se le ocurrió despertarme con "quinto levanta tira de la manta", casi la mato.

Un beso.

Pablo ha dit...

Estic d´acord!! com m´agrada tindre una cançoneta tots els matins... i es desprès d´escoltarla mil matins... cuan acabes avorrin-la i deixa d´eser una cançó, per tornar-se un altra vegada en soroll insoportable.

noséqui ha dit...

iñigo: quinto levanta????ufff mare meua, pobre...et quedaries traumat!

Pablo: això és veritat, per tant hi ha que canviar-la de tant en tant.

un besot als dos, i com sempre moltissimes gràcies per passar-vos per ací.